Indkøb og kvalitet

Vore professionelle indkøbere og kvalitetsmedarbejdere tilstræber at finde og udvikle de bedste producenter, for at kunne levere højeste kvalitet.

PowerMax’s indkøbsafdeling varetager aftaler omkring produkter, som sælges af PowerMax A/S.

Vi udvælger kun leverandører, der overholder gældende EU-regler/-lovgivning og konstant arbejder for at forbedre miljøforhold og etik

Indkøbsafdelingen arbejder målrettet efter ”Right Product, Right Price, Right Now” og er derfor i daglig dialog med vores leverandører ang. udvikling af vores program, prisoptimering og høj leveringsevne.

Vores kvalitetsafdeling arbejder målrettet med løbende forbedringer. Både internt og i samarbejde med vore leverandører.

Vi arbejder tæt sammen med vores leverandører i alle led af indkøbskæden. Fra fastlæggelse af specifikationer og godkendelsen af produktet (PPAP), indtil slutningen af produktets livscyklus. Indkøbsprocessen udgør rammen for et vellykket langsigtet forretningsforhold.

Vi forventer, at vores leverandører opererer et kvalitetsstyringssystem for at sikre fejlfri levering fra starten af ​​produktionen. Derfor bliver tidsplaner og krav drøftet med leverandører i starten af ​​projektet.

Vores egen kvalitetsafdeling gennemfører indgangskontrol på alle forsendelser fra nye leverandører, samt laver stikprøvekontroller på varer fra godkendte leverandører.

Opstår der, mod forventning, et problem med et af vore produkter, løser vi dette systematisk, i samarbejde med vore leverandører og stiller store krav til årsagsanalyser og forebyggende handlinger.